نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

بازی دوستانه پس از ۱۳۷‌روز!| الجزایر و تیم دومش مقابل اسکوچیچ و تیم ملی!

  • کد خبر: ۱۱۲۱۵۹
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
بازی دوستانه پس از ۱۳۷‌روز!| الجزایر و تیم دومش مقابل اسکوچیچ و تیم ملی!
تیم ملی فوتبال پس از ۴ ماه سرانجام امشب در دیداری تدارکاتی به میدان می‌رود.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ طلسم بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان سرانجام شکسته می‌شود و شاگردان دراگان اسکوچیچ از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در قطر به‌مصاف الجزایر خواهند رفت. پس از لغو دو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل کانادا و اروگوئه در‌نهایت تیم ملی فوتبال موفق شد تیم آفریقایی الجزایر را برای یک بازی تدارکاتی پیدا کند؛ تیمی که بر‌خلاف بسیاری از تیم‌های قاره سیاه سابقه جدال با ایران را دارد. ایران و تیم ملی الجزایر تاکنون سه بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل این بازی‌ها، دو برد برای تیم ایران و یک برد برای تیم الجزایر بوده است. در این بازی‌ها جمعا هفت گل به ثمر رسیده است که سهم ایران چهار گل و سهم الجزایر سه گل بوده است.

الجزایر بدون ریاض محرز

تیم ملی الجزایر بازیکنان با‌کیفیت زیادی دارد که در رأس آن‌ها ریاض محرز قرار دارد. هافبک تیم منچستر‌سیتی که جایگاه ثابتی در تیم قهرمان لیگ جزیره دارد، شاخص‌ترین چهره این تیم است که البته امشب در مقابل ایران با صلاحدید کادر فنی تیم ملی الجزایر استراحت می‌کند و به زمین نمی‌رود. غیر از ریاض محرز، از ستاره‌های تیم ملی الجزایر برای دیدار با ایران می‌توان به یوسف بلایلی (مهاجم برست فرانسه)، رشید غزال (مهاجم بشیکتاش ترکیه)، آدام اوناس (مهاجم ناپولی ایتالیا)، اسماعیل بن‌ناصر (هافبک میلان ایتالیا) و بن‌سیابانی (مدافع مونشن‌گلادباخ) اشاره کرد.

بلماضی‌: ایران تیم محترمی است

هدایت الجزایر برعهده جمال بلماضی است. او سابقه حضور در تیم‌های قطری را دارد و مربی با‌تجربه‌ای محسوب می‌شود. از‌جمله افتخارات بلماضی می‌توان به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر و جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ اشاره کرد. جمال بلماضی قبل از بازی با ایران در بین خبرنگاران حاضر شد و گفت: ایران تیمی محترم و حاضر در جام‌جهانی است. این دیدار برای ما مفید خواهد بود.

ما در این دیدار تنها به‌دنبال برد هستیم و فلسفه فوتبال ما چیزی جز برد نمی‌شناسد. سرمربی الجزایر ادامه داد: این بازی در قطر برگزار خواهد شد. هشام بوداوی، هافبک تیم ملی، بهبود یافته و بعد از غیبت در دو بازی اخیرمان مقابل اوگاندا و تانزانیا آماده بازی است. البته باید بگویم بوداوی در دیدار با ایران شرکت نمی‌کند؛ چون به او استراحت دادیم. سفیان بن‌دبکه، دیگر هافبک ما، نیز همچنان مصدوم است.

غیبت الجزایر در جام‌جهانی

الجزایر در جام‌جهانی۲۰۲۲ حضور ندارد و هم‌اکنون در رده‌۴۴ رده‌بندی فیفا جای گرفته است. این تیم در دو بازی دوستانه قبلی‌اش مقابل اوگاندا و تانزانیا به پیروزی رسیده و در بازی دوستانه با شاگردان اسکوچیچ به چند بازیکنش استراحت داده است. البته بلماضی به ستاره‌هایی که استراحت داده است، بازیکنان اصلی تیم ملی الجزایر هستند و به‌جز رایس وهاب که بیش‌از نود بازی ملی دارد، دو دروازه‌بان دیگر جمع بازی‌هایشان به سه هم نمی‌رسد. تیم ملی الجزایر آخرین‌بار در جام‌جهانی۲۰۱۴ برزیل حضور داشت که بالاتر از روسیه و کره‌جنوبی همراه با بلژیک به مرحله حذفی رسید، اما در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مغلوب آلمان شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

برنامه‌های دراگان برای خط دفاعی

دراگان اسکوچیچ برای این بازی زوج اصلی خط دفاعی‌اش را در اختیار ندارد و پست دفاع راست تیم ملی هم همچنان یکی از پر‌بحث‌ترین پست‌های تیم ملی است. به نظر می‌رسد این بازی فرصت مناسبی برای لحاظ‌کردن یکسری تغییرات در پست دفاع راست تیم ملی باشد یا این سرمربی بازیکنان جدیدی را به‌صورت هدفمند در قلب خط دفاعی تیم ملی تست کند. به‌هر‌حال این تنها بازی تیم ملی ایران در این فیفا‌دی است و باید تمام استفاده‌اش از این بازی را ببرد. به‌نوعی باید بگوییم تیم دوم الجزایر هم در بیابان غنیمت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->